Невдовзі усі відеозаписи, розміщені на платформі YouTube, міститимуть комерційну рекламу
Про це йдеться в офіційному повідомленні сервісу, передає DroBro.
“Ви надаєте YouTube право монетизувати ваш контент у сервісі (причому така монетизація може включати показ реклами в контенті чи поруч із ним або стягнення плати з користувачів за доступ до контенту)”, – повідомляється в блозі YouTube.
Також хостинг введе податки для блогерів, які живуть за межами США.
Як наголошується, “починаючи з 1 червня 2021 року, усі виплати, які ви маєте право отримувати від YouTube за умовами інших угод, укладених між вами та YouTube (наприклад, дохід від спонсорства, суперчату та участі в Партнерській програмі), вважатимуться нарахуванням роялті”.
Для цього від блогерів вимагатимуть
- ІПН,
- найменування юрособи
- назву каналу.
При відсутності таких відомостей компанія залишає за собою право утримувати до 24% доходів.
У США ці правила почали діяти з листопада 2020 року.