Заволодіння коштами з банківських карток громадян – «схема», яку зловмисники постійно вдосконалюють

Як інформує DROBRO шахраї вигадують нові способи, щоб увійти в довіру, зацікавити чи залякати людей з метою отримати доступ до реквізитів банківської картки.

Але й старі «перевірені» способи шахраї не забувають.

Кілька правил, які допоможуть вам не стати жертвою зловмисників та зберегти кошти

Аби отримати доступ до ваших грошей, зловмисники можуть представлятись:

  • працівниками банку,
  • поліцейськими,
  • співробітниками податкової інспекції
  • та будь-ким іншим

і пропонувати вам

  • уточнити особисті дані,
  • оновити їх,
  • удосконалити співпрацю з банківською установою,
  • вирішити інші питання,
  • «дарувати» подарунки, бонуси чи додаткові послуги або навпаки
  • погрожувати штрафами,
  • блокуванням карки та іншими неприємностями.

Аферисти можуть пропонувати придбати товари за незвично низькими цінами, сплатити «заставу», «попередній внесок» або «застрахувати покупку».

«Легенд» у шахраїв багато, тому пам’ятайте:

  • розмовляючи з незнайомцем, завжди спершу з’ясуйте з ким ви маєте справу – місце роботи, посаду, прізвище та ім’я людини, після чого, якщо сумніви залишаються, припиніть розмову, зателефонуйте в установу, де нібито працює ваш співрозмовник та з’ясуйте чи дійсно те, що він повідомив, є правдою.
  • не повідомляйте стороннім особам дані, за допомогою яких шахраї можуть отримати доступ до вашого особистого банківського рахунку, а саме: реквізити банківської картки, термін дії, коди та паролі. Ніхто не має права вимагати у вас код до вашої картки чи особисті дані, особливо у телефонній розмові.
  • не надавайте стороннім особам інформацію, що може дати доступ до вашої телефонної СІМ-карти, зокрема ту інформацію, якою цікавляться у сервісних центрах мобільних операторів при заміні втрачених чи пошкоджених СІМ-карт. Отримавши дублікат вашої СІМ-карти зловмисники іноді можуть отримати доступ до вашого банківського рахунку.

у випадку, коли сторонні особи вимагають у вас конфіденційну інформацію, зателефонуйте у центр обслуговування клієнтів банківської установи.

Звичайно, ніколи не передавайте незнайомцям свою

  • банківську карту,
  • паспорт та інші документи, які містять конфіденційну інформацію.

НЕ підтверджуйте переказ коштів, якщо маєте хоч найменші сумніви у тому, що вони дійдуть до адресата або у тому, що адресат – саме та особа, якій ви маєте намір надіслати гроші. Перевірте ще раз і лише тоді здійснюйте переказ.

НЕ переходьте за сумнівними посиланнями, які надходять вам у різний спосіб на електронну пошту або у соцмережах – вони можуть містити віруси, спеціально розроблені для зламу кодів та паролів.

НЕ приймайте без перевірки пропозицій взяти участь у «безпрограшних лотереях», «розіграшах цінних призів та подарунків», незрозуміло за що нараховані бонусні кошти, а також винагороди, у розіграшу яких ви не брали участі та інших подібних заходах – це можуть бути пастки аферистів, кінцевою метою яких є заволодіння вашими коштами.

НЕ сплачуйте незрозумілі «попередні внески», «кошти під заставу» чогось, що вам за незвично низькою ціною щойно запропонували незнайомі особи в телефонному режимі. Це також може бути пасткою шахраїв.

у випадку, якщо ви стали жертвою шахрая, негайно повідомляйте про це у поліцію, а також у банківську установу з вимогою заблокувати операції з вашою карткою.

Поліцейські закликають – відчувши небезпеку або потрапивши у нестандартну ситуацію, будьте пильними та керуйтесь здоровим глуздом.

Не дайте шахраям ошукати себе.

Від admin