Відтепер всі послуги за газ зібрано в єдиному документі

Як інформує DROBRO, ГК «Нафтогаз України» і ТОВ «Газорозподільні мережі України» об’єднали всі паперові квитанції за споживання і розподіл газу в одному файлі.

Раніше – споживачі отримували дві різні платіжки. Одна – від ГК «Нафтогаз України», за нею необхідно оплачувати фактично спожитий за місяць газ. Друга – від Львівської філії «Газмережі» (раніше АТ «Львівгаз») за послуги з розподілу газу.

Вже у листопаді клієнти Львівської філії “Газмережі” та ГК «Нафтогаз України» отримають одну платіжку, в якій будуть об’єднані рахунки за споживання та розподіл газу. Вже найближчими днями споживачі матимуть можливість переконатися, наскільки це зручно та комфортно. Адже всі реквізити, індивідуальні QR-коди та дані щодо варіантів передачі показань й оплати зібрано в одному місці.

Попри це, важливо зазначити, що оплата за різні послуги й надалі відбуватиметься окремо, а сума за розподіл залишається незмінною для кожного окремого споживача.

Нагадуємо, що сплатити за розподіл газу Львівській філії «Газмережі» можна через:

  • Особистий кабінет на сайті my.grmu.com.ua
  • Онлайн-банкінг «Ощад 24/7», «Приват-24», «Монобанк» тощо
  • Термінали EasyPay
  • Каси банків
  • Відділення Укрпошти

У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру за номерами:

  • 066-300-2-888 (Vodafone),
  • 098-300-2-888 (Kyivstar),
  • 093-300-2-888 (Lifecell).

Від admin