Оформити житлову субсидію можна онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

Щоб це зробити потрібно дотримуватися наступної покрокової інструкції.

  • Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, натискаємо кнопку “Вхід”.
  • Авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП): вказуємо назву акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, завантажуємо файл ключа та вводимо пароль.
  • В особистому кабінеті заходимо в розділ “Комунікації з ПФУ” та обираємо пункт меню “Заява на житлову субсидію чи пільгу”.
  • Перед формуванням заяви готуємо скановані копії необхідних документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку “Продовжити”.
  • У вікні, що відкриється, обираємо опцію “Заява про призначення та надання житлової субсидії”.
  • Заповнюємо онлайн-форму заяви про призначення та надання житлової субсидії (вказуємо загальну інформацію про особу, яка подає заяву, вносимо її паспортні та адресні дані, вказуємо спосіб виплати субсидії).
  • Додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, які отримує домогосподарство.
  • Зазначаємо адресу реєстрації/фактичного проживання.
  • Додаємо дані про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства.
  • Вносимо відомості про доходи та витрати членів домогосподарства (з урахуванням яких буде автоматично сформовано декларацію).
  • Додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку “Додати файл”.
  • Натискаємо кнопку “Сформувати заяву”, розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту/коректність заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, переходимо до фінального кроку.
  • Перевіряємо дані сформованих заяви та декларації, накладаємо на документи цифровий підпис та надсилаємо до Пенсійного фонду.
  • З результатом щодо прийнятого рішення про призначення житлової субсидії можна ознайомитись в розділі “Мої звернення”“Статус звернення”.

Від admin