Серед рашистських “еліт” розпочався активний пошук “націонал-зрадників”: першою під удар потрапила цивільна авіація

Топ-чиновники цивільної авіації ерефії, які перебували біля керма галузі на момент початку “спецоперації”, опинилися в групі ризику. Система початку чищення, і першими “жертвами” стануть представники цієї галузі, пише ТГ-канал “Кремлівський м-д”.

Причини чисток очевидні: відкликання західними лізинговими компаніями 450 літаків, чи 80% всього пасажирського флоту, – рішення, яке було прийнято без участі осіб, знайомих зі становищем у рашистській авіагалузі зсередини. Саме цей захід оцінюється експертами як найбільш критичний із усіх санкцій. У зв’язку з цим 31 березня Путін провів спеціальну нараду з представниками спецслужб, де обговорювали контррозвідувальну діяльність у галузі пасажирських авіаперевезень.

Першими під підозри у співпраці із Заходом потрапили екс-глава “Аерофлоту” Михайло Полубоярінов (власник двох квартир у Ризі), директор групи “Газпромбанк Лізинг” Максим Агаджанов і перший заступник директора ГТЛК Олег Лебединець, який втік у Дубай. Його рідний брат, до слова, Ігор Лебединець, обіймає посаду заступника голови правління “Приватбанк”. Ця спорідненість стала додатковим аргументом для силовиків.

“Так чи інакше, цивільну авіацію, а слідом за нею інші галузі, чекають безпрецедентні перевірки та чистки. Програма саморуйнування запущена”, – пишуть автори каналу.

Від admin