Ford Focus Active

Що ви робите, коли виробляєте один з найпопулярніших автомобілів у продажу, який не є модним позашляховиком? Ну, на додаток до створення позашляховиків самостійно, ви можете принаймні зробити свій популярний хетчбек трохи схожим на позашляховик.

Увійдіть у Ford Focus Active, м’яко підняту версію бестселерного хетчбека Ford, що йде слідами менших Ford Ka+ Active та Fiesta Active. 

Доступна в комплектаціях Active, Active X  https://ford.niko.ua/legkovi-avto/new-focus/oglyad або розкішній комплектації Active X Vignale, ця версія Focus значною мірою спирається на косметичні зміни, щоб відрізнити її від звичайних моделей Focus. Зовні ви отримуєте багато чорної пластикової обшивки внизу автомобіля та навколо колісних дисків, з деякими більш товстими шинами та різними конструкціями легкосплавних дисків, сріблястими потертостями спереду та ззаду та набором рейлінгів на даху.

Він також трохи вище, ніж звичайний фокус, хоча сказати це дуже важко. Висота їзди на 30 мм вище спереду і на 34 мм вище ззаду, тоді як пружини та амортизатори унікальні для цієї версії у порівнянні зі звичайним автомобілем, з акцентом на комфорт і баланс над спортивним відчуттям інших.

Який інтер’єр Focus Active?

Приладова панель точно така ж, лише один невеликий шматок сірої обшивки відрізняється від звичайного автомобіля. Це означає, що все це дуже просто у використанні та здебільшого відчувається міцним, але все це трохи монохроматично, де дещо твердіше пластик та дешеві матеріали.

Активність дійсно поставляється з різними сидіннями з більш міцною тканиною, щоб відповідати її більш міцному образу. Вони дуже зручні та підтримують, як і більшість сидінь Ford.

Механічно єдина відмінність – це коли ви гортаєте режими руху. Додано два режими бездоріжжя, які називаються слизькими та слідовими, поряд зі звичайними опціями, які регулюють ESC та налаштування контролю тяги, а також чутливість педалі газу залежно від місцевості, на якій ви перебуваєте. Це замість фактичної системи повного приводу.

Він їде як позашляховик?

Не дивно, що Focus Active накопичує так само як звичайний Focus. Фактично, він їде краще, ніж багато моделей Focus, завдяки переглянутій установці підвіски, що забезпечує більший комфорт. Він зберігає гострі, чуйні характеристики водіння, які нам подобаються у звичайних моделях Focus, тобто це насправді одна з найкраще вирішених моделей у лінійці, де деякі моделі ST-Line можуть відчувати себе занадто різкими через нерівності на дорозі.

Найдальше ви, ймовірно, зійдете з протореної доріжки у Focus Active – це гравійна доріжка – і поки підвіска піднята, ви сидите ледь вище за звичайний хетчбек, на шинах, які трохи повніше, ніж на a Focus Titanium, попри прагнення Trail щодо додаткових режимів їзди.

 

Слідкуйте за новинами Дрогобичини та України і Світу в цілому з DroBro підписавшись на Телеграм канал DroBro7/24, або читайте нас у Твітер DroBro7/24
Це Дро ... Бро! 

Від admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *