дороги

Розвиток туризму і міжнародного співробітництва з Європою неможливий без розвитку інфраструктури карпатського регіону

Жоден підприємець не будуватиме готелів, ресторанів чи інших туристичних об’єктів, доки не буде налагоджено швидке та якісне транспортне сполучення. 

І такий проєкт вперше з часів незалежності України стартував на Львівщині, інформує DroBro . Це – «Мале Карпатське коло». Перші роботи в його межах Львівська обласна державна адміністрація спільно зі Службою автомобільних доріг розпочали 2020 року. У лютому 2021 року проєкт включили до програми Президента «Велике Будівництво». 

«Мале Карпатське коло» з’єднає якісними дорогами головні туристичні локації Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської областей. Завершити будівництво та ремонти планують протягом найближчих 2-3 років.

Відтак, головними туристичними центрами стануть Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай – на Львівщині, Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я – на Закарпатті, Вигода, Вишків і Буковель – на  Івано-Франківщині. 

У Львівській області «Мале Карпатське коло» пройде територією Стрийського та Самбірського районів.

Тут він передбачає ремонт 75,5 км доріг загального користування державного значення Львівщини: 51,5 км траси М-06 Київ-Чоп та  24 км траси Т-14-24 Сколе-Славське. Також на них відновлять 37 мостових переходів: відповідно 26 та 11 мостів. 5 мостів на трасі Київ-Чоп вже ремонтують. 

Попередня вартість всіх робіт – 2,7 млрд гривень.

дороги

Активно оновлюють і дороги місцевого значення

Понад 97 км доріг та 26 мостових переходів місцевого значення капітально відремонтують, а також збудують 3 нові автошляхи, загальною довжиною 20,5 км.

Нові дороги, зокрема, з’єднають Закарпатську область (с. Верхнє Студене) з автомобільною дорогою Славське – Хащованя Львівської області та Івано-Франківську область (с. Дашковець) з автомобільною дорогою Славське – Вигода Львівської області.

У Самбірському районі триває капітальний ремонт дороги загального користування місцевого значення Боберка — Бориня, який розпочався 2020 року. Вона є під’їзною до майбутнього міжнародного пункту пропуску Боберка – Смольнік. А цьогоріч у серпні з державного бюджету додатково спрямовано 130  млн грн на фінансування цього автошляху.

У Стрийському районі продовжують ремонт дороги Славське-Хащованя

Розбудова зручних шляхів надзвичайно важлива для Стрийщини, особливо для популярних туристичних локацій на території Славської та Сколівської територіальних громад.  

«Мале Карпатське коло» вирішує важливе стратегічне питання, особливо для Славської громади, – зазначив голова Славської громади  Володимир Бега. – По-перше, значно спроститься доїзд до наших рекреаційних локацій. Кожнен турист, який приїде у наш регіон, не витрачатиме зайвого часу на дорогу та мандруватиме європейськими шляхами. По-друге, це нова можливість для розвитку громади, бо де є дорога, там є розвиток. Ми сподіваємося і на збільшення інвестицій у наш край. І третє – це розвиток гірськолижного курорту, що створить нові робочі місця для наших мешканців та збільшить надходження до бюджету». 

Не менш потрібна розбудова сучасних автошляхів і для Самбірського району. Він не має таких гірськолижних курортів, як Стрийський, однак тут є перспективні локації для культурно-пізнавального туризму.

дороги

Самбірщина особливо цікава своїми історичними та культурними пам’ятками, зокрема церквами та монастирями XVII-XVIII ст., музеями та місцями народження видатних історичних осіб. Така специфіка локацій дозволяє проводити екскурсійні тури, для яких дорожня інфраструктура є визначальною.

«У нас кожен може знайти відпочинок для душі. Унікальні природні об’єкти, найкрасивіші краєвиди та колоритна культурна спадщина – це тільки маленька частина того, чим можуть насолоджуватися гості. Краса величних Карпат ще не залишила байдужим жодного відвідувача», – зазначає мешканка с. Бориня, працівниця селичного магазину Надія Ільницька і додає: «Те, що дороги “Малого Карпатського кола” увійшли в перелік об’єктів президентської програми означає, що ми точно зможемо реалізувати задумане в найближчі роки. Адже ми бачили, якими темпами реалізувалось «Велике Будівництво».

«Як показало цьогорічне літо, Львівщина може в будь-який момент стати також об’єктом масового відвідування для туристів як з України, так і з арабських країн. Якщо наша відпочинкова інфраструктура буде розвиненою та якісною, ми зможемо стати сильним гравцем на туристичному ринку. Тому важливо підготуватися якнайшвидше. Туризм – один із пріоритетних напрямів розвитку Львівщини, його розвиток передбачений також стратегією області», – зазначає голова Львівської ОДА Максим Козицький. 

Включення проєкту «Мале Карпатське коло» до програми Президента «Велике Будівництво» дозволить у майбутньому реалізувати цілий комплекс заходів для стимулювання розвитку туризму в горах Львівщини і максимально розкрити економічний потенціал цілого західного регіону країни.  

Також покращення стану доріг і скорочення шляху між окремими населеними пунктами та областями матиме суттєвий позитивний вплив на життя звичайних мешканців. Для них суттєво скоротиться час доїзду на роботу. Їхні домівки більше не будуть відрізані від навколишнього світу. І загалом вони зможуть пишатися, що їхні, раніше часто депресивні, села та міста отримають шанс на якісно нове життя та розвиток. 

 

Слідкуйте за новинами Дрогобичини та України і Світу в цілому з DroBro підписавшись на Телеграм канал DroBro7/24, або читайте нас у Твітер DroBro7/24
Це Дро ... Бро! 

Від admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *