Тому DROBRO вирішили з’ясувати, які питання найбільше хвилюють українських користувачів всесвітньої павутини.
Оскільки до 80% всіх запитів робляться на “Google”, до 27% – на “Яндексі” і тільки 1% – на вітчизняній “Меті”, bigmir.net, то аналіз було проведено враховуючи дані трьох перших пошуковиків.
Цікаво, але найчастіше українців хвилюють питання, що починаються словом “чий” – “чий ти син”, а перша асоціація зі словом “лікар” – хірург. Найпопулярніший колір в Україні – чорний.
Пошукові системи (ПС), із різною періодичністю спостерігають за вподобаннями своїх користувачів. Отримані дані часто з’являються у відкритому доступі. Деякі, до прикладу “Яндекс”, проводять ще й аналіз інтересів українців по темам чи датам. Результати бувають цікавими. Наприклад, добірка запитів до 8-го березня: “ролик к 8 марта о нелегком труде женщины синхронное плаванье”, “я ведущая концерта к 8 марта как провести концерт?”, “стихи чтобы подарить микроволновку на 8 марта”, “что значит получить в подарок на 8 марта набор вешалок”.
Кожного року, топ-десятка запитів українців відрізняється в залежності від актуальності інформації. Так, у 2007 році улюбленим запитом було слово “робота”, а коли у 2009-му закінчився бум на “Однокласники”, вперше у топ-10 з’явився запит на іншу соціальну мережу “Вконтакте”. Проте незмінним і завжди актуальним залишається питання про погоду. Цей запит залишається у топ-10 протягом останніх 4-х років.
П’ятірка найбільш популярних кольорів українців, при чому користувачів як Google, так і Яндексу, виглядає так: чорний, білий (на першому місці він лише у Полтавській, Вінницькій, Черкаській областях), червоний, зелений і синій (у Яндексу – голубий). При цьому в Google, чорний частіше за все запитується у поєднанні зі словами “список”, “квадрат” і “гумор”, білий – “кіт”, “лебідь” і “шум”, червоний – “промінь” і “хрест”, зелений – “чай” і “шершень”, синій – “іній” (із пісні “Синий иней”) та екран. При чому, сплеск пошуку зеленого був у лютому цього року – на екрани вийшов фільм “Зелений шершень” Мишеля Гондрі, а чорного – у березні, коли показали “Чорний лебідь” Даррена Аронофскі.
Цікаво, що асоціації із кольорами у українців та росіян кардинально різняться. Виключення – білий колір: найпопулярніший запит із ним у росіян – “білий тигр”, на другому місці у них – “білий ведмідь”, а у нас – “білий кролик”. А от якщо північні сусіди шукають аніме-дівчат із чорним та фіолетовим волоссям, то у нас – із синім. У них – Червону площу та синіх китів, у нас – Червону книгу України та синіх драконів. У них – помаранчеві кухні, а у нас – помаранчеві ванни (і помаранчеву революцію), а кухню хочуть фіолетову.
Вічні питання “що-де-коли” у користувачів – міліарди. Але які хвилюють людей більше за все? Ми розставили їх по кількості пошукових запитів – від найбільшого до найменшого.
Президент США Дональд Трамп публічно висунув Україні ультиматум щодо мирного плану, написаного разом із Москвою…
17 листопада в квартирі на вул. Грушевського поліцейські виявили тіло 39-річної жінки з ознаками насильницької…
До 31 збільшилася кількість загиблих внаслідок російського удару по Тернополю 19 листопада: рятувальники знайшли ще…
Захід відбудеться завтра, 22 листопада – його організовують ветеранські організації за ініціативи десантника 80-ї ОДШБ…
Чергова скорботна новина прилетіла до нашої громади з фронту – підтвердилась загибель ще одного захисника…
Глава Білого дому передав Києву проект США щодо припинення війни в Україні, однак у Москві…